مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-27پزشكي

وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره حاد است


فرماندار خرمدره، ، با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره خوب نیست، گفت: خرمدره به عنوان شهرستان دارای وضعیت حاد شیوع کرونا اعلام شده است.

- حجت محمدی در گفتگو با درشهرستان خرمدره جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: تنها طی دو روز گذشته 29 واحد صنفی و خدماتی درشهرستان خرمدره به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

فرماندار خرمدره، با بیان اینکه خرمدره مهاجر پذیر است، ابراز کرد: در حال حاضر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دراین شهرستان نسبت به گذشته بهتر شده است.

محمدی با بیان اینکه 70 درصد تخت های شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، ابراز داشت: محدودیت های ویژه کرونایی درشهر ستان خرمدره ازپنجم آبان ماه در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن عمومی در این شهرستان تشدید می شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و دورهمی ها باعث شده این شهرستان در سطح کشور جزو شهر ستانهای بحرانی باشد و جلوی این مراسم ها دراین شهرستان گرفته می شود.

فرماندار خرمدره، تاکید کرد: پروتکل های بهداشتی ویژه برای شهرستان خرمدره هدف گذاری شده و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره حاد است

وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره حاد است