مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-27اقتصادي

دولت در هزینه انبارداری حمل و نقل بین المللی تخفیفاتی اعمال کند


رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: بخشی از هزینه در حمل ونقل بین المللی مربوط به انبارداری است که در این شرایط توقفات زیادی در انبارداری رخ داد و ما از دولت درخواست کردیم تا در این زمینه تخفیفاتی داده شود اما متاسفانه .

- رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی: دولت در هزینه انبارداری حمل و نقل بین المللی تخفیفاتی اعمال کند ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: بخشی از هزینه در حمل ونقل بین المللی مربوط به انبارداری است که در این شرایط توقفات زیادی در انبارداری رخ داد و ما از دولت درخواست کردیم تا در این زمینه تخفیفاتی داده شود اما متاسفانه تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.

احمد زمانیان یزدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر حمل ونقل بین المللی اظهار کرد: اولین چالشی که با شیوع ویروس کرونا بر حمل و نقل بین المللی تاثیر گذاشت، موضوع بسته شدن مرزها بود و تنها کشوری که مرز خود را در این مدت نبست، کشور افغانستان بود.

ترکمنستان بلافاصه از تاریخ 4 اسفندماه 98 مرزهای خود را بست و در حال حاضر نیز مرزهای زمینی این کشور برای تردد ماشین ها بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در هزینه انبارداری حمل و نقل بین المللی تخفیفاتی اعمال کند

دولت در هزینه انبارداری حمل و نقل بین المللی تخفیفاتی اعمال کند