مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-27حوادث

کشف 260 سکه قدیمی در آرامستان ابن بابویه شهرری


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری گفت: 2 نفر به منظور کندن قبر برای دفن متوفا در آرامستان ابن بابویه شهرری یک کوزه با محتوای 260 سکه قدیمی از داخل این قبر پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، غلامرضا نوفرستی شامگاه دوشنبه پیرامون این موضوع در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این افراد پس از دفن جنازه سکه ها را بین خود تقسیم می کنند و به هر کدامشان 130 سکه می رسد.

وی بابیان اینکه از روی سنگ قبر و بنابر اظهارات یکی از این افراد زمان وقوع این اتفاق بیستم شهریور ماه سال جاری است، اظهار داشت: یکی از این 2 نفر که ساکن شهرری هم هست پس از مدتی امروز دوشنبه پنجم آبان ضمن معرفی خودش به کلانتری 131 شهرری سهمش شامل 130 سکه را به مسئول آرامستان ابن بابویه تحویل می دهد.

این مسئول با بیان اینکه تلاش برای برگرداندن 130 سکه دیگر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با فرد دوم تماس تلفنی برقرار و از وی دعوت شده که هنوز نامبرده خودش را معرفی نکرده است و برای یافتن آدرس وی اقدام کرده ایم.

نوفرستی یادآور شد: 130 سکه تحویلی به صورت پلمب شده در اختیار نیروی انتظامی است تا برای کارشناسی قدمت و ارزش آن تحویل میراث فرهنگی شود.

وی تاکید کرد: اقدامات برای یافتن فرد دوم و برگرداندن 130 سکه دیگر در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 260 سکه قدیمی در آرامستان ابن بابویه شهرری

کشف 260 سکه قدیمی در آرامستان ابن بابویه شهرری