مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-27سياسي

شائبه پارتی بازی در تصمیمات برخی مدیران نفتی در حال پررنگ شدن است


بوی اعمال نفوذ سیاسی را در برخی از تصمیمات تخصصی در حوزه پارس جنوبی استشمام می کنیم و می بینیم مدیرانی که باید تخصصی و کارشناسی تصمیم بگیرند تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار می گیرند.

- ایسنا/بوشهر نماینده دشتستان گفت: بوی اعمال نفوذ سیاسی را در برخی از تصمیمات تخصصی در حوزه پارس جنوبی استشمام می کنیم و می بینیم مدیرانی که باید تخصصی و کارشناسی تصمیم بگیرند تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار می گیرند.

ابراهیم رضایی در پنجمین گزارش ماهانه خود به مردم عنوان کرد: طی یک ماه گذشته اگر چه به خاطر تعطیلات دو هفته ای مجلس فعالیت مجلس در مرکز کم بود ولی تلاش های گسترده ای در حوزه انتخابیه انجام شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه سوال از وزرا سوالاتی مطرح شد که شامل سوال از وزیر آموزش و پرورش، دو سوال از وزیر امور خارجه، سوال از وزیر کشور، دو سوال از وزیر اقتصاد، دو سوال از وزیر نفت که یکی از سوالات در مورد عدم بهره برداری به موقع از فاز 14 پارس جنوبی بود که بیش از 300 هزار میلیارد تومان ثروت ملت ایران به هدر رفت و می شد کارهای زیادی کرد و استانی مثل بوشهر را ساخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این خسارت ها حاصل مدیریت های ضعیف و یا مدیریت های جناحی است که از کار کارشناسی لازم استفاده نشده و اعتماد به بیگانه و غرب که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شائبه پارتی بازی در تصمیمات برخی مدیران نفتی در حال پررنگ شدن است

شائبه پارتی بازی در تصمیمات برخی مدیران نفتی در حال پررنگ شدن است