مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-27سياسي

یک بانو به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد


طی مراسمی «زینب کمالی» به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد.

- فومن- طی مراسمی زینب کمالی به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار فومن عصر دوشنبه در جلسه معارفه بخشدار مرکزی این شهر با اشاره به اینکه مسئولیت امانت است، افزود: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است.

محمدرضا محسنی ادامه داد: این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهدا هستند.

وی با بیان اینکه باید مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواستار اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی فرصت های برابر برای پیشرفت و نشان دادن توانایی های مسئولین وجود دارد، مدیران نظام را از جنس خود مردم دانست و افزود: همه باید در زمان مسئولیت مراقب باشیم تا رنگ و جنس ما تغییر نکند و تا زمانی که مسئولیت به عهده ما است، هم قدردان باشیم و هم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای مدیریت، به ویژه در دستگاه سیاسی و حاکمیتی افراد باید دارای شاخصه هایی از جمله دانش، توانمندی، مهارت مدیریتی و خصوصاً پختگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بانو به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد

یک بانو به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد