مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-27اقتصادي

اثر 10 میلیون دلاری بنکسی پاک شد/ ناامنی متروی لندن با یک نقاشی!+فیلم


اتحادیه راه آهن RMT در مورد ناامنی متروی لندن گفت این قضیه بنکسی به حدی نگران کننده است که نشان داد یک نفر می تواند با تابوتی حاوی یک جسد هم در مترو لندن تردد کند چه رسد به یک نفر با یک قوطی رنگ.

- اثری با ارزش 7.

5 میلیون پوند که نظافتچیان مترو در حین تمیزکاری، ندانسته آن را پاک کردند.

حالا شرکت حمل و نقل لندن بخاطر پیشگیری از کپی برداری از ذکر جزییات در مورد واگن و ایستگاهی که اثر بنکسی در آن کشیده شده بود، خودداری کردند.

بنکسی، هنرمند بریتانیایی که همچنان ناشناخته مانده، در ویدیویی که خود منتشر کرد، او را به تاریخ دهم جولای با لباس نظافت چی های مترو، در حال کشیدن یک گرافیتی در داخل یک واگن نشان می داد.

این نقاشی 7/5 میلیون پوند معادل حدود 10 میلیون دلار ارزش گذاری شده بود، اما نظافتچیان مترو، بدون اطلاع از اینکه نقاشی را بنکسی خلق کرده و چه ارزش گزافی دارد، آن را شسته و پاک کردند.

مسولان شبکه حمل و نقل لندن تایید می کنند که این نقاشی بین ساعت پنج و نیم تا شش و نیم صبح 10 جولای امسال کشیده شده، اما ادعا می کنند کارکنان مترو، با بنکسی یا هر کسی که آن گرافیتی را کشیده، هیچ تماسی نداشته اند.

بنکسی با لباس مبدل در حال کشیدن نقاشی در واگن متروی لندن این اثر نقاشی گرانبها در حالی توسط کارکنان بخش نظافت واگن های قطار متروی زیرزمینی لند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر 10 میلیون دلاری بنکسی پاک شد/ ناامنی متروی لندن با یک نقاشی!+فیلم

اثر 10 میلیون دلاری بنکسی پاک شد/ ناامنی متروی لندن با یک نقاشی!+فیلم