مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-27اجتماعي

سنجش قد و وزن 7 میلیون دانش آموز تا کنون


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طبق آخرین آمارها، قد و وزن شش میلیون و 630 هزار دانش آموز در قالب طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان سنجیده شده و به رقمی نزدیک به هفت میلیون نفر رسیده است.

- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طبق آخرین آمارها، قد و وزن شش میلیون و 630 هزار دانش آموز در قالب طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان سنجیده شده و به رقمی نزدیک به هفت میلیون نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد حمیدی در مراسم افتتاحیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و افتتاح نمایشگاه آن که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه اعمال یک مدیریت تغییر در سبک زندگی دانش آموزان برای ما حائز اهمیت است گفت: کار بزرگ یک اندیشه و اقدام برگرفته از مفاهیم علمی نیاز دارد و بهره گیری از آموزه های علوم رفتاری را در پیشبرد این تغییر سبک زندگی در دستورکار قرار دادیم.

وی افزود: بهره گیری از آموزه های یادگیری، مدیریت تغییر و آموزه های رهبری فرزندان در خانواده و فرزندپروری از این جمله هستندو همچنین متمرکز بر آگاهی بخشی در سطح عموم برای تغییر دانش ، تغییر بینش، تغییر رفتار کوچ از سبک زندگی غیر فعال به سمت سبک زندگی فعال را در دستور کار خودمان قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش قد و وزن 7 میلیون دانش آموز تا کنون

سنجش قد و وزن 7 میلیون دانش آموز تا کنون