مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-27پزشكي

مشارکت پژوهشگر ایرانی با 54 محقق دنیا در انتشار کتاب درباره پزشکی ضدپیری


Aging Medicine: Methods and Applications (تکنولوژی های تحویل سیستمیک در پزشکی ضد پیری: روش ها و کاربردها) با مشارکت حسین رحیمی پژوهشگر اردبیلی و 54 محقق از پنج قاره جهان در انتشارات معتبر Springer Nature منتشر شد.

- ایسنا/اردبیل کتاب "Systemic Delivery Technologies in Anti-Aging Medicine: Methods and Applications"(تکنولوژی های تحویل سیستمیک در پزشکی ضد پیری: روش ها و کاربردها) با مشارکت حسین رحیمی پژوهشگر اردبیلی و 54 محقق از پنج قاره جهان در انتشارات معتبر Springer Nature منتشر شد.

حسین رحیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این کتاب، روش­ ها و کاربردهای تکنولوژی­های جدید دارو رسانی برای تحویل داروهای ضد پیری از منظر چندین رشته علمی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

در واقع هنوز شکافی بین تحقیقات پایه پیری و توسعه تکنولوژی های مداخله گر وجود دارد و باید قبل از انجام مداخلات ژرونتولوژی (علم پیری شناسی زیستی) بر این موانع غلبه کرد.

به گفته وی از آنجایی که ژرونتولوژی پیری را به عنوان یک فرآیند تخریب سیستمیک تعریف می کند، واضح است که نیاز مبرم به تکنولوژی هایی وجود دارد که سلول ها و بافت‎ ها را در یک بدن بالغ کاملا رشد یافته قادر به دستکاری سیستمیک برای مبارزه با پیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پژوهشگر ایرانی با 54 محقق دنیا در انتشار کتاب درباره پزشکی ضدپیری

مشارکت پژوهشگر ایرانی با 54 محقق دنیا در انتشار کتاب درباره پزشکی ضدپیری