مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-27ورزشي

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن: کنترل کرونا در لیگ متمرکز راحت تر است


فریبا صادقی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان می گوید برگزاری متمرکز مسابقات کنترل کرونا را راحت تر می کند اما از نظر فنی شیوه رفت و برگشت بهتر است.

- سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن: کنترل کرونا در لیگ متمرکز راحت تر است فریبا صادقی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال زنان می گوید برگزاری متمرکز مسابقات کنترل کرونا را راحت تر می کند اما از نظر فنی شیوه رفت و برگشت بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر والیبال زنان 29 آبان ماه در دو گروه برگزار می شود.

در گروه اول تیم های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل قرار دارند و تیم های ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس و خجسته تهران هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر می پردازند.

فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در مورد وضعیت آمادگی تیم خود به ایسنا، گفت: تیم را برای شروع مسابقات که اول آبان بود، آماده کرده بودیم و مشکل خاصی نداشتیم اما از آنجایی که برخی تیم ها درخواست متمرکز شدن لیگ را داشتند، برنامه به تعویق افتاد.

او در مورد نحوه برگزاری لیگ در دو گروه و به شکل متمرکز اظهار کرد: برگزاری لیگ به شکل متمرکز شرایط کنترل کرونا را راحت تر می کند چون بعد از این که بازیکنان وارد فاز مسابقات شوند تست کمتری می دهند و و امکان انتقال ویروس کمتر می شود، بنابراین در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن: کنترل کرونا در لیگ متمرکز راحت تر است

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن: کنترل کرونا در لیگ متمرکز راحت تر است