مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-27ورزشي

اولویت رشته تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک است


نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با توجه به شرایط موجود، کسب سهمیه و حضور در المپیک در حاضر برای ما از اهمیت بالای برخوردار است.

- غلامرضا پارسا در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان البرز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بهزاد پاکزاد، رییس سابق هیأت استان البرز با حکم وزیر ورزش به عنوان دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی شد باید فرد جدید به جای وی در این استان جایگزین می شد.

وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان البرز بر این مبنا تشکیل شد، تصریح کرد: امید نجاری در این انتخابات با رأی قاطع اعضای مجمع برای چهار سال سکان دار هیأت تیراندازی با کمان استان البرز شد که امیدواریم منشأ خدمات مثبتی به این رشته باشد.

البرز جزو 3 استان برتر در تیراندازی با کمان نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه استان البرز در این رشته پیشرو و جزو سه استان برتر کشور است، خاطرنشان کرد: این استان توانسته است بازیکنان، داوران و مربیان بزرگی را به جامعه تیراندازی با کمان کشور معرفی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه به خاطر شیوع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت منسجم برگزار می شود تا خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت رشته تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک است

اولویت رشته تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک است