مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-27سياسي

چطور اقدام به تولید و ساخت فیلم آموزشی کنیم؟


در روزگاری نه چندان دور، برگزاری کلاس ها و دوره های حضوری بدیهی ترین راهکار مدرسان و متخصصان خبره برای آموزش مهارت های گوناگون به شمار می رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کانون آنی بین، هر فرد یا شرکتی که قصد داشت مباحث آموزشی و عملی را به کاربران و کارمندان خود تدریس کند، می بایست به طور متوالی موضوعات یکسانی را برای افراد جدید بازگو می کرد و ناگفته پیداست که اینگونه کلاس ها که با تکرارهای پرشمار تبدیل به عادتی خسته کننده می شوند، به تدریج از کیفیت ارائه شان کاسته می شود.

امروز مثل دیروز نیست امروز اما زمانه ما را از دو سو به سوی آموزش های مجازی سوق داده است.

دسترسی راحت تر عموم مردم به اینترنت و همچنین محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا باعث شده تا در ماه های اخیر، استقبال از ویدئو و فیلم های آموزشی افزایش قابل توجهی داشته باشد و به تبع آن، مدرسان و سازمان ها نیز تصمیم به ساخت فیلم آموزشی و فروش دوره های ویدئویی آموزشی بگیرند.

ساخت فیلم آموزشی + شرایط و تعرفه قیمت (کلیک کنید) حالا و با شرایط و امکانات جدید، افرادی که محتوای ارزشمندی برای آموزش به مخاطبان خود دارند می توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی، دوره های آموزشی و فیلم آموزشی خود را با بالاترین سطح کیفی تولید و در دسترس دیگران قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور اقدام به تولید و ساخت فیلم آموزشی کنیم؟

چطور اقدام به تولید و ساخت فیلم آموزشی کنیم؟