مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-27بين الملل

حزب الامه سودان برای حمایت از دولت انتقالی شرط گذاشت


حزب ملی الامه سودان، بزرگترین حزب مخالف در این کشور اعلام کرد، حمایت این حزب از دولت انتقالی مشروط بر این است که دولت تصمیم گیری درمورد موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به پارلمان منتخب واگذار کند.

- حزب ملی الامه سودان، بزرگترین حزب مخالف در این کشور اعلام کرد، حمایت این حزب از دولت انتقالی مشروط بر این است که دولت تصمیم گیری درمورد موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به پارلمان منتخب واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت انتقالی سودان روز جمعه همزمان با امضای حکم حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، اعلام کرد، با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کرده است.

حزب ملی الامه در بیانیه ای اعلام کرد، عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیت انتقالی به درخواست خود با صادق المهدی، رییس این حزب دیدار و موضع حزب را درباره موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بررسی کرد.

در این بیانیه آمده است، المهدی نیز در این دیدار مواضع ثابت حزب الامه در مورد حمایت از دولت انتقالی را بیان و تاکید کرد که این حمایت در صورتی ادامه خواهد داشت که دولت انتقالی اعلام کند پارلمان منتخب درمورد موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصمیم می گیرد و این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الامه سودان برای حمایت از دولت انتقالی شرط گذاشت

حزب الامه سودان برای حمایت از دولت انتقالی شرط گذاشت