مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-27سياسي

کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می کند


طی مراسمی آنلاین از کتاب سرگذشت یک کارآفرین با عنوان همه فن حریف در ستاد توسعه فناوری نانو رونمایی شد؛ این کتاب سرنوشت فناوری های مختلفی را که بنا به ضرورت کشور تولیدشده، - طی مراسمی آنلاین از کتاب سرگذشت یک کارآفرین با عنوان "همه فن حریف" در ستاد توسعه فناوری نانو رونمایی شد؛ این کتاب سرنوشت فناوری های مختلفی را که بنا به ضرورت کشور تولیدشده، نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید حسین رفیعی در کتاب همه فن حریف که امروز از سوی ستاد توسعه فناوری نانو طی مراسمی آنلاین رونمایی شد، در قالب داستان سرگذشت کارآفرینان هم تیم خود (مهندس رخشا و مهندس کاویانی) را به منظور تشریح سرگذشت کارآفرینان در حوزه نانو بازگو می کند.

این کتاب داستان شکل گیری شرکت فناور در حوزه تصفیه آب و پساب و بهبود احتراق است.

این کتاب راوی کارآفرینی است که در حوزه های مختلف ورود داشته، فناوری های متنوعی را توسعه داده و در نهایت از پس آنها به خوبی برآمده است.

فناور این کتاب از تولید دستگاه ساخت نانو پودر فلزی که امری محال به نظر می رسید، کارش را شروع کرد و بعد به سراغ حوزه آب رفت و پس از آن وارد حوزه آتش شد.

یافتن و کشف کردن باعث شد مدام به دنبال فناوری های جدیدی بگردد و حتی آب را در آتش بریزد تا شاید دودش کمتر در چشم شهرها برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می کند

کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می کند