مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-27اقتصادي

کاش از چند روز قبل به اصناف می گفتند تعطیل کنند، نه یک روزه


عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه معتقد است، برای تعطیلی صنوف باید از چند روز قبل به آنها اعلام می کردند زیرا بسیاری از واحدهای صنفی اکنون دچار زیان مالی فراوان شدند.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه معتقد است، برای تعطیلی صنوف باید از چند روز قبل به آنها اعلام می کردند زیرا بسیاری از واحدهای صنفی اکنون دچار زیان مالی فراوان شدند.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا برای تعطیلی برخی از رسته های صنفی در کرمانشاه، افزود: این شیوه با نواقصی روبرو است که مهمترین آن تعطیلی برخی از رسته های صنفی خاص و تبعیض بین آنها است.

وی ادامه داد: اگر قرار بود بازار تعطیل شود باید تمام واحدهای صنفی، بجز آنهایی که مانند نانوایی ها و سوپرمارکت ها ضروری هستند، تعطیل می شد، نه اینکه در یک پاساژ یا راسته بازار همه واحدها باز باشند و مجبور باشیم فقط سراغ برخی از واحدها مانند فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی برویم و به آنها بگوییم تعطیل شوند! عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بهتر بود در خصوص واحدهای صنفی که قرار است تعطیل شوند هم از چند روز قبل اطلاع رسانی می شد، نه اینکه ظرف مدت یک یا دو روز اعلام شود، یادآور شد: برخی از واحدها از جمله تالارهای پذیرایی و آرایشگاه های زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش از چند روز قبل به اصناف می گفتند تعطیل کنند، نه یک روزه

کاش از چند روز قبل به اصناف می گفتند تعطیل کنند، نه یک روزه