مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-27حوادث

توقیف خودروهای حامل سلاح های جنگی/ برخورد قاطع دستگاه قضا با ارازل و اوباش


رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به با تلاش چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه و دادستانی فریدونکنار 64 قبضه سلاح جنگی در این شهرستان کشف و ضبط شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدصادق اکبری رییس دادگستری مازندران اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با عوامل توزیع و فروش سلاح جنگی و به منظور تامین امنیت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه با حکم دادستانی تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان و فریدونکنار از دو دستگاه خودرو  شناسایی شده، تعداد 61 قبضه سلاح جنگی از نوع  و 3 قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

 اکبری در ادامه تصریح کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و خودروهای حامل  سلاح های جنگی مکشوفه توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب فریدونکنار با تفهمیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

  رییس کل دادگستری مازندران ضمن تاکید بر استقرار نظم و امنیت اجتماعی در استان، بیان کرد: لازمه برقراری امنیت در جامعه برخورد با اراذل و اوباش و کسانی است که به انحاء مختلف سعی در اختلال نظم جامعه دارند و دستگاه قضایی نیز در صورت مشاهده یا وصول هرگونه گزارشی در این ارتباط در کوتاه ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای حامل سلاح های جنگی/ برخورد قاطع دستگاه قضا با ارازل و اوباش

توقیف خودروهای حامل سلاح های جنگی/ برخورد قاطع دستگاه قضا با ارازل و اوباش