مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-27سياسي

اجرای رزمایش دفاع از ادارات در کردستان


مسوول بسیج فرهنگیان استان کردستان از اجرای رزمایش دفاع از ادارات در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد مومنی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کردستان اظهار کرد: رزمایش دفاع از ادارات روز یازدهم آبان ماه در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با همکاری کارکنان ادارات برگزار خواهد شد، افزود: براساس اجرای این رزمایش ادارات باید براساس دستورالعمل ابلاغی آمادگی لازم را داشته باشند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کردستان نیز در این نشست به تشریح دستورالعمل و برنامه های هفته بزرگداشت بسیج دانش آموزی در استان پرداخت و گفت: در صورت امکان باتوجه به شرایط کنونی برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموزی در استان از طریق شبکه شاد انجام می شود.

اصغر عبدی فر دیدار تعدادی از دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت المقدس و مدیرکل آموزش و پرورش استان را با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان ذکر کرد.

وی با تاکید برفعالیت های غیرحضوری ویژه دانش آموزان استان در هفته بسیج دانش آموزی اضافه کرد: اجرای مسابقه پیامکی با همکاری صدا و سیمای استان، راه اندازی 21 کانال دانش آموز از جمله ایجاد کانال راهیان نور استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش دفاع از ادارات در کردستان

اجرای رزمایش دفاع از ادارات در کردستان