مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-27سياسي

3 برگزیده علمی در خراسان جنوبی موفق به کسب جایزه بنیاد البرز شدند


همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با تجلیل از سه دانش آموز برگزیده علمی در خراسان جنوبی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با تجلیل از سه دانش آموز برگزیده علمی در خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، امروز سه شنبه 6 آبان در این مراسم اظهار کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال 42 با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعدئاد ایرانی از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز به همت فردی خیراندیش تأسیس و وقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این بنیاد طی بیش از نیم قرن چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم طی سال های اخیر در قالب همایش های ملی و استانی محقق شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش دانشجویی امسال از یک برگزیده علمی در خراسان جنوبی تجلیل شد، تصریح کرد: امروز نیز از 21 برتر علمی در کشور تجلیل شد که سه نفر از خراسان جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برگزیده علمی در خراسان جنوبی موفق به کسب جایزه بنیاد البرز شدند

3 برگزیده علمی در خراسان جنوبی موفق به کسب جایزه بنیاد البرز شدند