مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-27اقتصادي

حوادث ترافیکی، کرونای پنهانی زیر پوست یزد


رییس سازمان اورژانس استان یزد از غفلت نسبت به حوادث ترافیکی یاد کرد و میانگین خسارت صرف شده به ازای مصدومین ماه گذشته را حدود سه میلیارد و 200 تومان اعلام کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس استان یزد از غفلت نسبت به حوادث ترافیکی یاد کرد و میانگین خسارت صرف شده به ازای مصدومین ماه گذشته را حدود سه میلیارد و 200 تومان اعلام کرد.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از غفلت مسئولان استان نسبت به سایر حوادث به دنبال شیوع کرونا اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در هیاهوی کرونا توجه به حوادثی مانند تصادفات و سایر حوادث ترافیکی، مسمومیت ها، خودکشی ها و دیگر اتفاقات در حوزه سلامت افراد جامعه کم رنگ شده است.

وی در این رابطه از افزایش غیرقابل تصور حوادث ترافیکی به خصوص در مهرماه یاد کرد و گفت: برخلاف تصور کاهش آمار مربوط به حوادث ترافیکی در دوران کرونا، تعداد تصادات درون شهری در بازه یک ماهه گذشته یک هزار و 602 مورد و تصادفات جاده ای 361 مورد بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی، تعداد مصدومان این حوادث یک هزار و 600 نفر بوده که متاسفانه در صحنه حادثه 19 نفر نیز فوت کرده اند و به یقین آمار متوفیان پس از حادثه بیش از این تعداد و بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی، کرونای پنهانی زیر پوست یزد

حوادث ترافیکی، کرونای پنهانی زیر پوست یزد