مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-27سياسي

ایجاد 70 هزار شغل در گیلان


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، با بیان اینکه برنامه ستاد برای امسال ایجاد 300 هزار شغل بوده است، گفت: با امضای تفاهم نامه در گیلان نیز 60 هزار شغل ایجاد می شود.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، با بیان اینکه برنامه ستاد برای امسال ایجاد 300 هزار شغل بوده است، گفت: با امضای تفاهم نامه در گیلان نیز 60 هزار شغل ایجاد می شود.

محمد مخبر در حاشیه بازدید از کارخانه افشره گلدشت رحیم آباد در شهرستان رودسر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه ستاد برای امسال ایجاد 300 هزار شغل بوده است، اظهار کرد: از این میزان 200 هزار شغل در بنیاد برکت و 100 هزار شغل در قسمت های دیگر از جمله دانش بنیان ایجاد شده که تاکنون از برنامه پیش بینی شده جلو هستیم.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کشور خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان کشور پرداخت شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی برای بنگاه های خرد، کوچک و متوسط پیش بینی شده و کارهای خوبی در این زمینه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در این راستا در استان گیلان طی سال های گذشته بیش از 6000 شغل ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 70 هزار شغل در گیلان

ایجاد 70 هزار شغل در گیلان