مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-27سياسي

برگزاری «رزمایش جهاد آموزشی» در همدان/ کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان از برگزاری «رزمایش جهاد آموزشی» در هفته بسیج دانش آموزی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدتقی امیدی ساکت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی انتخاب شده و برنامه های این هفته از 7 تا 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی علیه کشور ما را دیده بود که اینگونه بغض و انزجار خود را در وصیت نامه خود بیان می کند که این همان پاسخ چرایی نصب عکس این شهید در اتاق مقام معظم رهبری است.

امیدی ساکت خاطرنشان کرد: عکس شهید  محمد رسول رضایی  زینت بخش یادواره ها شده و مایه مباهات است که به عنوان شهید شاخص کشور معرفی می شود.

وی با بیان اینکه 8 آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده است گفت: امام(ره) در مورد این شهید بزرگوار می فرماید: رهبر من آن طفل 13 ساله ای است که به خود نارنجک می بندد و به زیر تانک می رود ، به حق این روز، روز بسیج دانش آموزی نام گرفته است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند اگر بسیج دانش آموزی مبدأ حرکت هر بسیجی باشد آنگاه بسیج دانش آموزی موجب رشد و تعالی کل بسیج خواهد شد عنوان کرد: به نوعی می شود گفت که بسیج دانش آموزی بالقوه تمام بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «رزمایش جهاد آموزشی» در همدان/ کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی

برگزاری «رزمایش جهاد آموزشی» در همدان/ کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی