مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-27ورزشي

جز 3 نفر همه ی قدیمی از قشقایی رفتند/ برای کسب موفقیت تلاش می کنیم


سرمربی خوزستانی قشقایی شیراز با ابراز نگرانی نسبت به مشکلات موجود بر سرراه این تیم در دوره جدید لیگ یک فوتبال کشور، دغدغه اصلی اش را جدایی بازیکنان سابق دانست و یادآور شد که جز سه بازیکن باقی نفرات از تیم جدا شده اند.

- داریوش هرمزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز، گفت: به جای اسامی نفرات جدا شده، بهتر است بگویم تنها علی آزادمنش، هادی خادم و کیخسرو سیاهپور با تیم مانده اند.

می دانم که درک این قضیه برای همه دشوار خواهد بود اما این شرایط پیش آمده است.

هرمزی ادامه داد: اگر سال گذشته امکان جذب یک بازیکن با تامین 50 میلیون تومان وجود داشت، اکنون این امکان وجود ندارد، لذا برنامه اصلی ام پرورش بازیکنان با استعداد شیرازی و فارسی است و امیدوار هستم که پاسخ مثبت این اقدام را شاهد باشیم هرچند حضور در لیگ یک، شوخی نیست.

او با بیان اینکه تاکنون حمایتی از تیم قشقایی شاهد نبوده است، گفت: اگرچه نمی توان با شرایط کنونی پیش بینی دقیقی از آینده داشت اما به هواداران و شیرازی ها می گویم که به من ایمان داشته باشند چون تمام تلاش خود را برای موفقیت قشقایی خواهم کرد.

هرمزی گفت: تنها انتظارم از باشگاه تامین زمین و امکانات مناسب برای تمرین است؛ همین امکانات یعنی آنکه نصف راه را رفته ایم؛ این بهتر از آنست که بازیکن خوب دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جز 3 نفر همه ی قدیمی از قشقایی رفتند/ برای کسب موفقیت تلاش می کنیم

جز 3 نفر همه ی قدیمی از قشقایی رفتند/ برای کسب موفقیت تلاش می کنیم