مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27اقتصادي

رسیدگی به شکایات مردمی تخلفات بازار یزد در کمتر از 48 ساعت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه روزانه 200 تماس مردمی با سامانه 124 برای گزارش تخلفات بازار برقرار می شود که رسیدگی به آنها در کمتر از 48 ساعت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا علمدار یزدی، ظهر امروز در دیدار استاندار و اعضای ستاد تنظیم بازار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: تأمین، توزیع، نظارت و اطلاع رسانی چهار رکن اصلی در تنظیم بازار است که در بحث تأمین، جهاد کشاورزی، واحدهای تولیدی، تجار، شرکت غله و.

در حال کمک رسانی هستند.

وی افزود: در حوزه توزیع که مرحله اصلی کار سازمان صنعت، معدن و تجارت است، روش توزیع ویژه در دستور کار قرار گرفت و برای کالاهایی نظیر گوشت، مرغ، برنج، شکر و میوه شب عید که عمدتاً با ارز دولتی وارد شده است، دستورالعمل ویژه ای را اجرا کردیم.

علمدار یزدی عنوان کرد: بر اساس این دستورالعمل، یزد به چهار منطقه تقسیم شد که در هر منطقه 27 فروشگاه بزرگ، شرکت تعاونی و … زیر پوشش کالاهای تنظیم بازار قرار گرفت و در مجموع 110 فروشگاه، مرکز توزیع اصلی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: برای هر فروشگاه یک بازرس مقیم مستقر شد و اگر از فروشگاه تخلفی گزارش شد، به سرعت از فهرست توزیع کالاهای تنظیم بازار خارج و فروشگاه جدید در لیست قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شکایات مردمی تخلفات بازار یزد در کمتر از 48 ساعت

رسیدگی به شکایات مردمی تخلفات بازار یزد در کمتر از 48 ساعت