مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27سياسي

وزارت نیرو حقابه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم را عادلانه اختصاص دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن زنجان در نامه ای به صدیقه ترابی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، - دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن زنجان در نامه ای به مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، در خصوص اختصاص حقآبه رودخانه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم نکاتی را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن زنجان در نامه ای به صدیقه ترابی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، در خصوص اختصاص حقآبه رودخانه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم نکاتی را مطرح کردند.

در این نامه آمده است:همان گونه که اطلاع دارید رودخانه قزل اوزن به دلیل پرآبی، زیبایی و طولانی بودن مسیر یکی از رودخانه های مهم کشور می باشد که پس از خروج از شهرستان خلخال در دلتای طارم استان زنجان باگذر از باغات زیتون و شالیزار های برنج به سد منجیل در استان گیلان رسیده و سرانجام به دریای خزر می ریزد و سهم به سزایی در ایجاد اشتغال مردم استان زنجان دارد.

متاسفانه پروانه بهره برداری صادر شده 1500 هکتار از زمین های آماده کشت در اراضی شیب دار شهرستان طارم استان زنجان پس از کاشت نهال، طراحی سیستم های آبیاری قطره ای، احداث جاده و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو حقابه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم را عادلانه اختصاص دهد

وزارت نیرو حقابه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم را عادلانه اختصاص دهد