مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-27پزشكي

برخورد قانونی با تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح جهرم


تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می شود و در صورت معرفی این افراد توسط علوم پزشکی، - جهرم- دادستان شهرستان جهرم گفت: تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می شود و در صورت معرفی این افراد توسط علوم پزشکی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح شهر رابه دادستانی معرفی کند، بیان کرد: بر اساس قانون عمل آنان اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می شود و با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

روستازاده گفت: با وجود هشدارها همچنان شاهد ازدحام و تجمع در شهر هستیم و تعدادی از پارک ها چراغ آنان روشن است که باعث تجمع افراد می شود که باید گفت خاموشی چراغ پارک ها الزامی است.

وی بیان کرد: نظارت بر نانوایی ها بسیار مهم است و فروشگاه های بزرگ مانند هایپرمارکت ها باید بصورت جدی تحت نظارت قرار گیرند.

دادستان شهرستان جهرم با بیان اینکه با اصنافی که ماسک نزده و اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد جدی می شود، ادامه داد: همچنین در هیچ اداره ای نباید ارباب رجوع بدون ماسک وارد شود.

روستازاده در پایان بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و توجه به تعداد مسافران از سوی رانندگان تاکسی الزامی است که در صورت عدم رعایت قطعاً برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح جهرم

برخورد قانونی با تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح جهرم