مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-27سياسي

لزوم توجه بیشتر به وقف علمی/باید از روخوانی در علم فاصله بگیریم


حجت الاسلام خاموشی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به وقف علمی گفت:پیش ازاین شاهد وقف علمی تجهیزات پزشکی بودیم که منجر به تولیداتی درحوزه پزشکی و ساخت ایمپلنت های استخوانی و پروتزهای مفاصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش ملی دانش آموزی پنجاه و هشتمین سال اهدای جایزه بنیاد البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس و ارتباط تصویری هم زمان در تهران و 20 مرکز استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از این همایش طی سخنانی با بیان اینکه علم از جنس نور است، گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: أَلْعِلْمُ نُورٌ یقْذِفُهُ اللّه فِی قَلْبِ مَنْ یشآء ؛ علم نوری است که خدا در قلب هر که بخواهد قرار می دهد.

درعین حال کسی که هستی را درک می کند و بیناست باآنکه که درکی از آن ندارد برابر نیست؛ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الْأَعْمی وَ الْبَصِیرُ .

وی ادامه داد: علم سرچشمه تقوا و ترس از خداست و ترس به خشیت خدا مربوط است؛ تَقْشَعِرُّ مِنْهُ جُلُودُ الَّذِینَ یَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر به وقف علمی/باید از روخوانی در علم فاصله بگیریم

لزوم توجه بیشتر به وقف علمی/باید از روخوانی در علم فاصله بگیریم