مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-27سياسي

تخفیف بیمه درانتظار شرکت های دانش بنیان با مصوبه کمیسیون آموزش


با مصوبه امروز این کمیسیون، شرکت های دانش بنیان خوش حساب شامل بخشودگی جریمه های قانون تأمین اجتماعی می شوند که آیین نامه اجرایی آن باید از سوی وزارت کار تهیه شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز ( سه شنبه، 6 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار بود که ماده دهم این طرح مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس ماده 10 این طرح، دستگاه های اجرایی مجاز هستند که با شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان، قرارداد مرتبط با کالا و خدمات دانش بنیان منعقد کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مزایای بند الف و ب ماده 12 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 1398 به قراردادهای آنها در حوزه کالا و خدمات دانش بنیان تسری یابد.

فلاحی اظهار داشت: همچنین با مصوبه امروز مقرر شد؛ تمام یا قسمتی از جریمه های مقرر در قانون تامین اجتماعی بنا به درخواست کارفرما و با توجه به دلایل ابرازی مبنی بر خارج از اختیار بودن، عدم انجام تکالیف مقرر و با در نظر گرفتن سوابق گذشته و خوش حسابی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف بیمه درانتظار شرکت های دانش بنیان با مصوبه کمیسیون آموزش

تخفیف بیمه درانتظار شرکت های دانش بنیان با مصوبه کمیسیون آموزش