مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-27حوادث

کشف 184 کیلو تریاک در بجستان


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 184 کیلوگرم تریاک در شهرستان بجستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد افیونی را از محورهای مواصلاتی شهرستان بجستان عبور دهند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بجستان و مه ولات موفق به شناسایی 3 خودرو در این زمینه شدند.

وی با اشاره به شناسایی 2 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس در این زمینه، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از توقیف این خودروها در بازرسی از آن ها 184 کیلوگرم تریاک کشف و در این زمینه 5 متهم را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

قربان زاده با بیان این که بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی بر تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 184 کیلو تریاک در بجستان

کشف 184 کیلو تریاک در بجستان