مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-27حوادث

جزییات حادثه سقوط بابکت و مصدومیت یک نفر در پروژه قطار شهری مشهد


مدیر عامل قطار شهری مشهد از سقوط بابکت به داخل گودال حفر شده در یکی از پروژه های قطار شهری مشهد و مصدومیت یک نفر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل قطار شهری مشهد از سقوط بابکت به داخل گودال حفر شده در یکی از پروژه های قطار شهری مشهد و مصدومیت یک نفر خبر داد.

کیانوش کیامرز در گفت وگو با ایسنا درخصوص این حادثه اظهار کرد: امروز حدود ساعت 17:30 در حال حفاری گالری خروج خاک به عمق 10 متر در نبش خیابان دانشگاه 3 با ماشین آلاتی مانند بابکت بودیم و این ماشین آلات را با جرثقیل به داخل و خارج گودال منتقل می کردیم که در این جابه جایی در فاصله ی سه متری زمین، سیم جرثقیل بریده شده و بابکت سقوط می کند.

مدیرعمل قطارشهری مشهد افزود: داخل این گودال حفر شده، کارگری که راننده بابکت بوده ، حضور داشته که این وسیله با او برخورد می کند.

با کمک آتش نشانی این کارگر از درون گودال بیرون آورده شده و به اورژانس که درمحل حاضر شده بود، تحویل داده می شود.

وی در رابطه با وضعیت مصدوم این حادثه گفت: این شخص از ناحیه دست، پا و گردن دچار آسیب شده اما طی صحبت هایی که با او داشتیم حال عمومی وی خوب است و اگر علائم حادی نداشته باشد، فردا مرخص می شود.

کیامرز با بیان اینکه در کارگاه قطارشهری باتوجه به این که در عمق زمین است، تقریبا هفته ای چندبار از این دست اتفاقات رخ می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه سقوط بابکت و مصدومیت یک نفر در پروژه قطار شهری مشهد

جزییات حادثه سقوط بابکت و مصدومیت یک نفر در پروژه قطار شهری مشهد