مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:452020-10-27سياسي

ارسال 192 مقاله از 26 کشور به کنفرانس بین المللی صلح پژوهی


رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت از برگزاری مجازی دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی با پذیرش 192 مقاله تخصصی و به زبان های مختلف از 26 کشور جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عابدین سیاحت اسفندیاری در نشست رسانه ای این کنفرانس که با حضور اصحاب رسانه در دفتر این مرکز در قم برگزار شد با بیان تاریخچه ای از فعالیت های این مرکز از زمان تأسیس یعنی سال 1395 اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی، انتشاراتی و پژوهشی و همچنین برگزاری چند همایش و کنفرانس با مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) و جامعه المصطفی (ص) العالمیه از جمله این برنامه ها بوده است.

وی ادامه داد: نخستین کنفرانس صلح پژوهی نیز در اسفند ماه سال 1397 در جزیره کیش برگزار شد و قرار بود دومین کنفرانس هم در اسفند ماه سال گذشته در همان مکان برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

سیاحت اسفندیاری زمان برگزاری دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی را پنجشنبه هشتم آبان ماه اعلام و اضافه کرد: افتتاحیه این همایش از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و همچنین خانم سیلینه ویکتور، صلح پژوه و نماینده این مرکز در آمریکای لاتین در سالن کنفرانس مجمع فلاسفه ایران و در حضور جمع محدود آغاز و از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 192 مقاله از 26 کشور به کنفرانس بین المللی صلح پژوهی

ارسال 192 مقاله از 26 کشور به کنفرانس بین المللی صلح پژوهی