مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-27ورزشي

استارت تیم بانوان قم برای رقابت در لیگ برتر تیرانداز ایران


رییس هیأت تیراندازی استان قم از شروع مقدمات تشکیل تیم بانوان قم برای حضور در دوره جدید رقابت های لیگ برتر تیراندازی زنان ایران خبر داد.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به شروع ثبت نام از تیراندازان برای حضور نماینده قم در مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور، افزود: این موضوع به اطلاع تمامی مربیان و تیراندازان رسیده و به آنها گفته شده در صورت فراهم شدن شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر بانوان حضور خواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از تیراندازانی که تمایل به عضویت در ترکیب تیم اعزامی هیأت تیراندازی قم به رقابت های لیگ برتر بانوان ایران را دارند دعوت کرده ایم تا دهم آبان ماه آمادگی خود را به هیأت اعلام کنند، ضمنا اولویت با تیراندازان بومی است و برای انتخاب و گزینش آنها مربی تیم تصمیم گیری می کند.

رییس هیأت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه دو این رشته به شکل مجازی در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و یاد آور شد: مربیانی که علاقمند به دریافت مدرک مربیگری درجه دو تیراندازی هستند حتماً باید این دوره را گذرانده باشند، ضمن اینکه حضور در این دوره برای ورزشکاران رشته های دیگر نیز بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت تیم بانوان قم برای رقابت در لیگ برتر تیرانداز ایران

استارت تیم بانوان قم برای رقابت در لیگ برتر تیرانداز ایران