مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:152020-10-27اقتصادي

انتخاب 12 طرح ویژه برای توسعه دلفان


12 طرح در سند پیشران توسعه در دلفان شناسایی شده است.

- ⁦⁩12 طرح پیشران توسعه در دلفان شناسایی شد حشمت بهمنی در حاشیه جلسه هماهنگی ارائه طرح های پیشران توسعه دلفان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به قابلیت های طبیعی و استراتژیک این شهرستان 12 طرح برای تدوین نهایی سند توسعه پیشران شناسایی شده است.

وی افزود: این شهرستان استعداد مناسبی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه دارد که امیدواریم طرح های اقتصادی و توسعه ای با سرمایه گذاری بخش بخصوصی، در این منطقه اجرا شود.

فرماندار دلفان با اشاره به نرخ بالای محرومیت و بیکاری دلفان خواستار ورود هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور برای سرمایه گذاری در این شهرستان شد و اظهار داشت: طرح های زیربنایی و زیر ساختی، صنایع فرآوری و تبدیلی در اولویت سند پیشران توسعه منطقه هستند.

بهمنی گفت: سد در حال ساخت تاج امیر، سد ده پهلوان، کریدور آزادراهی منطقه، تسریع درروند ساخت شهرک صنعتی سراب غضنفر، احیا و تعیین تکلیف واحدهای ناحیه صنعتی علی میرزایی، ایجاد دانشکده فنی کشاورزی و تامین آب واحدهای کوچک صنعتی و دامپروری از جمله طرح های مورد توجه در سند پیشران دلفان به شمار می رود.

وی ادامه داد: همچنین تسریع و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، تکمیل سکوی تماشاگران فوتبال شهرستان، تسریع در احداث طرح گلخانه 28 هکتاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 12 طرح ویژه برای توسعه دلفان

انتخاب 12 طرح ویژه برای توسعه دلفان