مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28فرهنگي

30 آبان؛ مهلت ثبت نام در جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) تا سی ام آبان ماه مهلت دارند که در این جشنواره ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) با بیان اینکه این جشنواره از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که به میزبانی سمنان برگزار می شود، گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان آزاد و رویکرد محتوایی این جشنواره نیز معارف رضوی است.

وی یادآور شد: جشنواره ملی هنرهای جدید رضوی پذیرای آثار هنری تولیدشده در انواع رسانه های هنرهای جدید نظیر چیدمان، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت، هنر شبکه، ورد آرت و .

با موضوع رضوی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر این جشنواره ملی، سی ام آبان ماه را مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) بیان کرد و گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی و نیز دانشجویان هنر برای ارسال آثار به این جشنواره از فرصت باقیمانده استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 آبان؛ مهلت ثبت نام در جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی

30 آبان؛ مهلت ثبت نام در جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی