مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-28ورزشي

در باشگاه آلومینیوم اراک چه خبر است؟ حضور مدیران سیاسی در فوتبال


در حالی که ورزش باید از فعالیت های سیاسی به دور باشد، حضور معاون استاندار و چند نفر از مدیران ارشد استان مرکزی در عضویت هیات مدیره فوتبال آلومینیوم اراک بوی سیاسی کاری از این ورزش را به مشام می رساند.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی چندی پیش در گفت وگو با صدای مرکز آفتاب در سخنانی گفت  دلالی در فوتبال وجود دارد و درجایی دیگر نیز اعلام کرد سرمربی تیم آلومینیوم آرایش تیم را طراحی کرده و بازیکنان مد نظر او با باشگاه قرارداد منعقد کرده اند، پیش از آن هم مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم اراک گفته بود که خطیبی سرمربی تیم با بازیکنان در حال مذاکره است، همیشه رسم بر این بوده که سرمربی بازیکنان مورد نظر خود را طی سه لیست به ترتیب اولویت به باشگاه معرفی و مدیرعامل یا کمیته قراردادها برای جذب آنها مذاکرات لازم را انجام می دهند.

همین عمل باشگاه یعنی مذاکره سرمربی با بازیکنان، خود به خود تیم و سرمربی را به سوی دلالان سوق می دهد و باعث به وجود آمدن دلالی و حاشیه در باشگاه می شود.

استاندار مرکزی  در گفت وگویی دیگر مطرح کرده که هیأت مدیره باشگاه کامل است البته که هیأت مدیره باشگاه کامل بوده، اما از نیروهای استانداری نبودند و با صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر آرام آرام سر و کله میوه چینان پیدا شد تا خود را به هر صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در باشگاه آلومینیوم اراک چه خبر است؟ حضور مدیران سیاسی در فوتبال

در باشگاه آلومینیوم اراک چه خبر است؟ حضور مدیران سیاسی در فوتبال