مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-28سياسي

اجرای خط انتقال آب در 10 نقطه حساس شهر کرمان


سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان از لوله گذاری و اجرای خط انتقال آب برای رفع مشکل آب گرفتگی در 10 نقطه حساس این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی منظری توکلی با بیان اینکه طی سالیان گذشته در زمان بارندگی شاهد آب گرفتگی در چند نقطه از محدوده منطقه سه بودیم، افزود: این نقاط شامل زیرِ پل الله دادی، محدوده میدان رسالت، خیابان نبوت و کمربندی غربی، کوچه صدیق، کوچه چهار شهید بهشتی، خیابان زمرد، کوچه هفت خیابان وحدت، کوچه فرهنگ و چهارراه الله آباد است.

وی ادامه داد: سال گذشته با نصب پمپ ثابت و علمک در برخی نقاط از جمله زیرِ پل الله دادی، موجب سرعت بخشیدن به جمع آوری آب های سطحی حاصل از بارندگی، افزایش امنیت و کاهش تعداد نیرو و تانکرهای موردنیاز در این بخش شد.

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان ادامه داد: در سال جاری تصمیم بر آن شد که با ایجاد مخزن جمع آوری آب، استقرار پمپ ثابت، لوله گذاری و انتقال خط آب، مشکل آب گرفتگی این نقاط رفع شود.

منظری توکلی با اشاره به خرید امتیاز برق ثابت برای نصب پمپ، بیان کرد: طی ماه های گذشته لوله گذاری به پایان رسیده و امکان انتقال آب از نقاط یادشده به نقاط موردنیاز از جمله جوی ها و رفیوژها فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خط انتقال آب در 10 نقطه حساس شهر کرمان

اجرای خط انتقال آب در 10 نقطه حساس شهر کرمان