مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-28سياسي

حراج پالایشگاه کرمانشاه به یک ششم قیمت!/ افکار عمومی خواهان ابطال این واگذاری است


در حالی که ماجرای تخلفات صورت گرفته درباره خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه، پیش از این بارها مورد تأکید نهادهای نظارتی و دستگاه قضایی قرار گرفته است، - در گزارشی به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و تخلفات این واگذاری پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

موضوع خصوصی سازی های مسئله دار طی سال های اخیر، مدتی است زیر ذره بین قوه قضاییه قرار گرفته و در برخی موارد به ابطال این واگذاری ها به نفع بیت المال منتج شده است.

یکی از این خصوصی سازی ها که با وجود گزارش های متعدد دستگاه های نظارتی و مطالبات مردمی هنوز تعیین تکلیف نشده، پالایشگاه کرمانشاه است.

صدای اعتراض نمایندگان کرمانشاه درباره این واگذاری، به تدریج از زمستان 95 شنیده شد.

در اسفندماه همان سال، مجمع نمایندگان کرمانشاه طی نامه ای با اشاره به نخستین تجربه واگذاری این پالایشگاه، اعلام کرد که پالایشگاه بزرگ کرمانشاه دومین پالایشگاه کشور بعد از پالایشگاه آبادان است که در سال 1393 به مبلغ هزار و 100 میلیارد تومان قیمت گذاری و در سال 1395 به مبلغ 179 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اما به 210 میلیارد تومان به بخش خصوصی فروخته شده است .

ارجاع به قوه قضاییه پرونده تخلفات در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه سرانجام پس از گزارش مرکز پژوهش های مجلس و صدور رای اجماعی مستشاری 14 نفره هیئت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج پالایشگاه کرمانشاه به یک ششم قیمت!/ افکار عمومی خواهان ابطال این واگذاری است

حراج پالایشگاه کرمانشاه به یک ششم قیمت!/ افکار عمومی خواهان ابطال این واگذاری است