مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-28بين الملل

اعتراض لاوروف به ادعای نفوذ مضر روسیه در بالکان غربی


وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، گمانه زنی ها درباره نفوذ مضر روسیه در حوزه بالکان غربی هیچ تطابقی با واقعیت نداشته و از سوی کشورهایی مورد اشاعه قرار می گیرد که به دنبال پنهان کردن منافع خودخواهانه خودشان در منطقه هستند.

- اعتراض لاوروف به ادعای "نفوذ مضر" روسیه در بالکان غربی وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، گمانه زنی ها درباره "نفوذ مضر" روسیه در حوزه بالکان غربی هیچ تطابقی با واقعیت نداشته و از سوی کشورهایی مورد اشاعه قرار می گیرد که به دنبال پنهان کردن منافع خودخواهانه خودشان در منطقه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای به نشریه Glas Srpske گفت: جالب ترین مساله این است که هیچکس نمی تواند واقعا توضیح دهد این به اصطلاح نفوذ مضر ما چیست.

استدلال ها و تلقین های زیادی وجود دارند اما هیچکس نمی تواند حقایق و مدارک را ارائه کند.

به گفته لاوروف، روابط چندجانبه گسترده روسیه با همه کشورهای منطقه به شکلی کاملا شفاف، در تطابق کامل با قوانین بین المللی توسعه می یابد و مسکو همچنین به ایفای نقشی مهم در روند توافق ها بعد از جنگ ادامه می دهد .

این دیپلمات ارشد روسیه متذکر شد، از نظر کشورش حوزه غرب بالکان در آینده منطقه ای همراه با امنیت، ثبات، توسعه و همکاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض لاوروف به ادعای نفوذ مضر روسیه در بالکان غربی

اعتراض لاوروف به ادعای نفوذ مضر روسیه در بالکان غربی