مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28حوادث

دستگیری پزشک قلابی طب سنتی در ایلام


رییس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: پزشک طب سنتی که اقدام به مداوای بیماران و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی به صورت غیر قانونی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ علی جمشیدپور با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک طب اسلامی- سنتی اقدام به مداوای بیماران مراجعه کننده و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی برای آنها به صورت غیر قانونی می‌کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: متهم با فریب شهروندان و مشتریانش به آنها وعده درمان تمام بیماری‌های صعب‌العلاج جسمی، حرکتی، روحی و حتی نازایی در طول مدت یک تا 6 ماه را از طریق ماساژ درمانی، روانشناسی، تجویز داروی گیاهی داده بود.

رییس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعدادی بسیاری از شهروندان ایلامی و حتی بیمارانی از سایر استان‌ها، برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های جسمی، نازایی، روحی، حرکتی و .

مقداری داروی تقلبی تجویز که سبب تشدید بیماری آنها شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پزشک قلابی طب سنتی در ایلام

دستگیری پزشک قلابی طب سنتی در ایلام