مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-28فرهنگي

شماره جدید ماهنامه «قلک» روی پیشخوان آمد


شماره جدید ماهنامه «قلک» ویژه آبان با داستان ها و شعرهای آموزشی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- شماره جدید ماهنامه قلک ویژه آبان با داستان ها و شعرهای آموزشی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتاد و ششمین شماره ماهنامه قلک ویژه آبان 99 به تازگی با داستان ها و شعرهای آموزشی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

با توجه به در پیش بودن 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تصویر جلد این شماره از ماهنامه قلک به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت های داستانی قصه های مختلف از بزرگ و کوچک تا گرگ و بره، در کنار هم به مطالعه کتاب مشغول هستند.

ماهنامه قلک اولین نشریه ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7 سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می کنند.

با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره قلک بچه ها همراه با خواندن شعر و داستان و انجام بازی و سرگرمی با مفهوم پس انداز، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور برزیل و شیوه های معیشتی و واحد پولی، مدیریت دخل و خرج و… آشنا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید ماهنامه «قلک» روی پیشخوان آمد

شماره جدید ماهنامه «قلک» روی پیشخوان آمد