مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-28اقتصادي

کشاورزان نسبت به کشت گندم دیم اقدام کنند


کارشناس تحقیقات هواشناسی کشاورزی استان همدان از جوی پایدار تا پایان هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: به کشاورزان توصیه می شود نسبت به کشت گندم دیم در اراضی خود اقدام کنند.

- ایسنا/همدان کارشناس تحقیقات هواشناسی کشاورزی استان همدان از جوی پایدار تا پایان هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: به کشاورزان توصیه می شود نسبت به کشت گندم دیم در اراضی خود اقدام کنند.

مجتبی ترکمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از امروز تا 15 آبان ماه جو استان آرام و پایدار خواهد بود به طوریکه تغییرات دمایی در گرم ترین ساعات حداکثر 22 تا 24 درجه سانتی گراد و حداقل دما بین یک تا سه درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

وی به کشاورزانی که هنوز محصولات خود را برداشت نکرده اند توصیه کرد: در این مدت نسبت به برداشت سیب زمینی، چغندرقند، انگور و گردو از سطح مزارع و باغات اقدام کنند.

کارشناس تحقیقات هواشناسی کشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: هفته جاری فرصت مناسبی است تا سیرکاران نسبت به آماده سازی زمین و خرید بذر گواهی شده برای کشت اقدام کنند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: پایدار بودن شرایط جوی طی چند روز آینده باعث افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق شهری و صنعتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان نسبت به کشت گندم دیم اقدام کنند

کشاورزان نسبت به کشت گندم دیم اقدام کنند