مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-28سياسي

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی قادر است همه مأموریت ها را صددرصد موفق انجام دهد


فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده ها، همه مأموریت های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

- فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده ها، همه مأموریت های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از ادوات و تجهیزات بازتولید شده ی نیروی زمینی ارتش(نزاجا) که در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، بابیان اینکه خدارا شاکرم که امروز شاهد تجلی گوشه ای از نتایج مدیریت و فرماندهی جهادی هستیم ، اظهار کرد: به لطف خدا طی سال های اخیر و با تصدی فرماندهی نیروی زمینی توسط امیر حیدری فرماندهی و مدیریت جهادی در این نیرو جریان یافته و تا پایان ترین رده ها توسعه یافته است و امروز در هر رده از نیروی زمینی امروز شاهد تلاش و مدیریت جهادی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در سال های اخیر در نزاجا اتفاق افتاده، چیزی شبیه معجزه است؛ امروز نیروی زمینی تبدیل به نیرویی صددرصد متحرک شده که بدون نیاز به کمک های بیرونی قادر است همه ی ماموریت هایی که بر عهده دارد را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی قادر است همه مأموریت ها را صددرصد موفق انجام دهد

سرلشکر موسوی: نیروی زمینی قادر است همه مأموریت ها را صددرصد موفق انجام دهد