مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-28سياسي

بهاروند: درباره مجازات خاطیان پرونده هواپیمای اوکراینی ابهامی وجود ندارد


معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه ضمن اعلام آمادگی ایران برای تسریع مذاکرات سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: درباره مجازات خاطیان این پرونده ابهامی وجود ندارد و جدی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، محسن بهاروند با اشاره به دور اخیر مذاکرات با هیات اوکراینی اظهارداشت: ما سعی می کنیم در هر اقدامی که در مورد سانحه هواپیمای اوکراین انجام می دهیم و بعد از هر دور از مذاکرات با طرف های خارجی گزارشی به افکار عمومی بدهیم تا هم شفافیت در مذاکرات حفظ شود و هم افکار عمومی در جریان اقداماتی که انجام می شود، قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مذاکرات ما از کلیات فاصله گرفتیم و وارد مسائل جزیی تر شدیم، گفت: در این مرحله مذاکرات را به سه کمیته تخصصی فنی و حقوقی، مسائل کیفری و کمیته نظامی تقسیم کردیم.

در این راستا ما احساس کردیم نیاز است متخصصین نظامی ما و طرف اوکراینی در مورد اینکه این سامانه دفاعی چطور دچار اشتباه شده، می توانند با همدیگر صحبت کنند و ابعاد این موضوع را روشن تر کنند.

معاون وزارت امور خارجه ادامه داد: بعد از اینکه کمیته های تخصصی مذاکرات خود را انجام دادند روسای هیئت ها بنده و معاون وزارت خارجه اوکراین در جلسات حضور پیدا کردیم و بعد از بررسی گزارش هایی که کمیته های فنی تهیه کرده بودند، تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند: درباره مجازات خاطیان پرونده هواپیمای اوکراینی ابهامی وجود ندارد

بهاروند: درباره مجازات خاطیان پرونده هواپیمای اوکراینی ابهامی وجود ندارد