مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-28سياسي

ادامه عملیات عمرانی حرم حضرت زینب(س) در سوریه/ 2 هزار موکبی که به جنگ با کرونا رفتند


جانشین ستاد عتبات عالیات کشور از ادامه فعالیت های ستاد در کشور عراق و سوریه خبر داد و گفت: طرح صحن حضرت زینب(س) در 16 هزار متر مکعب در سوریه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید نامجو در نشست تودیع و معارفه رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد عتبات عالیات به واسطه دست  با برکت سردار سلیمانی ایجاد شد و چون شجره طیبه ای بود رشد کرد و هم اکنون طرح های عتبات در شهرهای عراق و سوریه در حال انجام است.

جانشین ستاد عتبات عالیات کشور افزود: ستاد در طول 17 سال عمر خود اقدامات موثری در جهت تعمیرات اتباع مقدسه انجام داده و در کنار آن توانستیم طرح های توسعه ای بزرگی در عراق ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: از جمله این طرح های توسعه ای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) به مساحت 2300 متر مکعب در نجف اشرف بود که در حال حاضر مراحل آخر خود را طی می کند.

وی همچنین از ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا در کنار بارگاه امام حسین(ع) خبر داد و گفت: طرح صحن حضرت زینب کبری(س) به وسعت 1300 متر مکعب در حال انجام است و قول دادیم تا عاشورای 1400 به بهره برداری برسد.

این مسئول با اشاره به فعالیت های عمرانی ستاد عتبات عالیات در سامرا گفت: سردار سلیمانی آرزو داشتند در سامرا هم طرحی ارائه شود که این کار صورت گرفت و در حال طراحی مرحله دوم طرح در سامرا هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه عملیات عمرانی حرم حضرت زینب(س) در سوریه/ 2 هزار موکبی که به جنگ با کرونا رفتند

ادامه عملیات عمرانی حرم حضرت زینب(س) در سوریه/ 2 هزار موکبی که به جنگ با کرونا رفتند