مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-28پزشكي

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: هرچه تخت اضافه می کنیم یک روزه پُر می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی 950 تخت بستری برای بیماران کرونایی در استان خبر داد و افزود: همپای افزایش بیماران در حال اضافه کردن تخت های بیمارستانی هستیم.

- معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: هرچه تخت اضافه می کنیم یک روزه پُر می شود ایسنا/کرمانشاه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی 950 تخت بستری برای بیماران کرونایی در استان خبر داد و افزود: همپای افزایش بیماران در حال اضافه کردن تخت های بیمارستانی هستیم.

دکتر بهمن روشنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آماده سازی 950 تخت ویژه بیماران کرونایی در استان، گفت: این تعداد تخت در حالی است که تعداد بستری های کرونا در استان به بیش از 920 نفر رسیده و همپای افزایش بیماران در حال افزایش تخت های بیمارستانی هستیم.

وی با اشاره به سیرصعودی بیماران بستری، گفت: متاسفانه تعداد بستری ها روز به روز در حال افزایش است و در حال حاضر به مرز روزانه 200 مورد بستری نزدیک می شویم و این افزایش بیماران جای نگرانی دارد.

روشنی تصریح کرد: پیش بینی ما برای زمستان پیش رو آماده سازی 1400 تخت بیمارستانی است و اگر قرار باشد تعداد بیماران با شتاب بسیار افزایش یابد، قطعا امر درمان دچار اختلال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: هرچه تخت اضافه می کنیم یک روزه پُر می شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: هرچه تخت اضافه می کنیم یک روزه پُر می شود