مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-28اقتصادي

طرح تامین کالاهای اساسی مُسکنی برای حل مشکلات معیشتی مردم است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: حدود 60 میلیون نفر در کشور زیرپوشش طرح تامین کالاهای اساسی و توزیع کالابرگ قرار می گیرند که 21 میلیون نفر جز دهک های دسته اول اول و مابقی جز دهک های دسته دوم هستند.

- محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تصویب طرح تامین کالاهای اساسی و توزیع کالابرگ در مجلس اظهار کرد: تصویب طرح تامین کالاهای اساسی و توزیع کالابرگ در مجلس شورای اسلامی مُسکنی است که می تواند در شرایط سخت اقتصادی امروز بخشی از مشکلات معیشتی مردم را برطرف سازد.

وی تصریح کرد: این طرح 7 دهک از دهک های جامعه را شامل می شود که طی آن قرار است به دهک های اول تا سوم ماهانه 120 هزار تومان و به چهار دهک بعدی ماهانه 60 هزار تومان پرداخت شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه به دلیل شرایط سخت اقتصادی بخشی از مردم قادر نیستند نیازمندی های خود را تامین کنند که امید است با این طرح بتوان بخشی از سفره مردم را پر کرد.

آصفری گفت: حدود 60 میلیون نفر در کشور زیرپوشش این طرح قرار می گیرند که 21 میلیون نفر جز دهک های  دسته اول اول و مابقی جز دهک های دسته دوم هستند.

وی ادامه داد: قبول داریم تورم و گرانی بسیار زیادی در جامعه وجود دارد این مبالغ خیلی کارساز نیست و باید با توجه به بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین کالاهای اساسی مُسکنی برای حل مشکلات معیشتی مردم است

طرح تامین کالاهای اساسی مُسکنی برای حل مشکلات معیشتی مردم است