مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28فرهنگي

اجرای طرح پاییزه کتاب 99 به مدت 8 روز در استان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سال 98 در رتبه 6 کشوری قرار گرفت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سال 98 در رتبه 6 کشوری قرار گرفت.

فاطمه کرباسی پیش از ظهر امروز (7 آبان ماه) در نشست خبری با بیان اینکه مهم ترین مسئله ای که نه تنها استان و کشور، بلکه کل دنیا را تحت الشعاع قرار داده و شرایطی را بر ما تحمیل کرده، ویروس کرونا است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به نوعی در بحث پیشگیری، کنترل و درمان ویروس کرونا مداخله موثر داشته باشیم.

البته باید عنوان کرد اصحاب فرهنگ و هنر در استان نیز از اسفندماه پارسال در بخش های مختلف هنری تولیداتی را در فضای مجازی به نمایش گذاشته و در سه پیک ویروس کرونا مردم را به رعایت پروتکل ها تشویق کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد به عنوان یکی از زیر نظام های مدیریت عملکرد که در فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری مورد تاکید قرار گرفته است، همه ساله در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی اجرایی شده و مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه ها قرار می گیرد، ادامه داد: با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سال 96 در رتبه 18 کشوری، در سال 97 در رتبه 9 کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاییزه کتاب 99 به مدت 8 روز در استان

اجرای طرح پاییزه کتاب 99 به مدت 8 روز در استان