مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-28بين الملل

مصر و عربستان سعودی هتک حرمت به ساحت رسول اکرم(ص) را محکوم کردند


رییس جمهور مصر و هیئت دولت عربستان سعودی پس از گذشت چند روز از آغاز خروش خشم مسلمانان جهان علیه هتک حرمت ها به ساحت رسول اکرم(ص) این توهین و اهانت را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور مصر و هیئت دولت سعودی هم با بالا گرفتن موج خشم جهان اسلام از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بالاخره واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر امروز چهارشنبه در اظهاراتی خبری گفت: نباید به احساسات مسلمانان لطمه وارد شود و آزادی بیان به معنای جریحه دار کردن احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان نیست.

السیسی با بیان اینکه قصد سرزنش کردن یا مقصر شناختن کسی در قضیه توهین به اسلام را ندارد، گفت: اما باید از آسیب رساندن به ما دست بردارند و به مسلمانان می گویم که طبق سیره پیامبر اکرم(ص) و اخلاق وی که در دین اسلام ما شناخته شده است، رفتار کنند.

رییس جمهور مصر با بیان اینکه هر گونه خشونت و تروریسم را تحت عنوان دفاع از دین و چهره های مقدس دین مردود می داند، گفت: هیچ حرف یا عملی نمی تواند به شان و منزلت حضرت رسول(ص) لطمه بزند.

هیئت دولت عربستان سعودی هم امروز از مخالفت این کشور با هر گونه تلاش برای مرتبط  کردن اسلام با تروریسم و محکومیت کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر و عربستان سعودی هتک حرمت به ساحت رسول اکرم(ص) را محکوم کردند

مصر و عربستان سعودی هتک حرمت به ساحت رسول اکرم(ص) را محکوم کردند