مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-28فرهنگي

پرداخت تسهیلات به 716 نفر در زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پرداخت تسهیلات به 716 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه خبر داد و افزود: از مجموع تسهیلات کرونایی پرداخت شده در کل کشور 2.

- فاطمه کرباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شیوع کرونا و خسارات وارده ناشی از آن گفت: در این ایام آثار بسیاری در حوزه های مختلف با موضوع تشویق مردم برای در خانه ماندن برای قطع زنجیره شیوع این ویروس و نیز رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی تولید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تولید بیش از 11 هزار محتوا توسط روزنامه ها، فته نامه ها و دو هفته نامه ها،گزارش از سوی پایگاه های خبری، از سوی نمایندگی خبرگزاری ها درباره کرونا تولید و منتشر شده است.

وی از پرداخت تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر برای جبران خسارات ناشی از شیوع کرونا خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مصوبات جلسه 28کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ستاد ملی کرونا، اعطای تسهیلات کرونایی به کسب و کارهای آسیب دیده بخش فرهنگ، هنر و رسانه ادامه دارد.

کرباسی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات کرونایی در زنجان گفت: در این زمینه اطلاعات مربوط به اصحاب فرهنگ و هنر از سامانه صندوق اعتباری هنر احصا شد که شامل 600 نفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به 716 نفر در زنجان

پرداخت تسهیلات به 716 نفر در زنجان