مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-28سياسي

سردار حسینی: سپاه در زمینه کمک به مردم کردستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند


فرمانده سپاه کردستان با یادآوری برگزاری چندین مرحله کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای کمک به نیازمندان، گفت: سپاه در زمینه کمک به مردم و خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای کمک به نیازمندان، گفت: سپاه در زمینه کمک به مردم و خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در چند مرحله گذشته از توزیع کمک های مومنانه در استان اقدامات خوبی انجام شد، بسته های معیشتی بسیار زیادی از محل اعتبارات داخلی سپاه و حمایت خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار حسینی عنوان کرد: کمک به نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها از دستورات دین اسلام است و پیامبر مکرم اسلام و اولیا و انبیای الهی همواره در این مسیر تلاش کرده اند.

وی اظهار کرد: هر وقت اتفاق و یا بحرانی وجود داشته مردم یک نفس و با وحدت به میدان آمده و هرآنچه در توان داشته اند دریغ نکرده اند سردار حسینی اذعان کرد: مردم ما موقعیت های حساس را به خوبی رصد می کنند و متناسب با آن عکس العمل نشان می دهد.

انتهای پیام/230/71


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسینی: سپاه در زمینه کمک به مردم کردستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

سردار حسینی: سپاه در زمینه کمک به مردم کردستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند