مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-28بين الملل

فرانسه پیشنهادهای روسیه درباره پیمان آی ان اف را مدنظر قرار می دهد


وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد: فرانسه پیشنهادهای طرح شده از سوی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به منظور تنش زدایی در اروپا بعد از خاتمه پیمان نیروهای هسته ای میان برد (INF) را مدنظر قرار می دهد و درباره این موضوع انتظار داده های بیشتری از سمت مسکو دارد.

- وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد: فرانسه پیشنهادهای طرح شده از سوی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به منظور تنش زدایی در اروپا بعد از خاتمه "پیمان نیروهای هسته ای میان برد" (INF) را مدنظر قرار می دهد و درباره این موضوع انتظار داده های بیشتری از سمت مسکو دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، این وزارت خانه اعلام کرد: در این راستا ما از پیشنهادی که از سمت روسیه درباره این مسئله مهم مطرح شده - که باید گفت وگوی عمیقی پیرامون آن صورت گیرد-، یادداشت برداری می کنیم.

ما همچنان از طرف روسی انتظار اطلاعات مفصلی در خصوص این پیشنهاد داریم.

وزارت امور خارجه فرانسه همچنین از آمریکا و روسیه خواست بر سر تمدید نیو استارت یا پیمان کاهش سلاح های استراتژیک بعد از فوریه 2021 توافق کنند.

اوایل این هفته، کاخ کرملین تعهد روسیه به مهلت قانونی برای استقرار موشک های میان برد و کوتاه برد، به شرط عدم وجود موشک های آمریکایی در همان مناطق به دنبال تهدیدات جدید علیه امنیت اروپا، را مورد تأیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه پیشنهادهای روسیه درباره پیمان آی ان اف را مدنظر قرار می دهد

فرانسه پیشنهادهای روسیه درباره پیمان آی ان اف را مدنظر قرار می دهد