مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-28فرهنگي

رونمایی از پوستر بین المللی «مجبوریم» در آستانه نمایش در توکیو


همزمان با زادروز فاطمه معتمدآریا و در آستانه رونمایی از فیلم «مجبوریم» درمیشیان در جشنواره توکیو 2020، نخستین پوستر خارجی این فیلم رونمایی شد.

- رونمایی از پوستر بین المللی مجبوریم در آستانه نمایش در توکیو همزمان با زادروز فاطمه معتمدآریا و در آستانه رونمایی از فیلم مجبوریم درمیشیان در جشنواره توکیو 2020، نخستین پوستر خارجی این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فیلم توکیو (TIFF) یکی از معتبرترین جشنواره بین المللی بزرگ جهان و مهم ترین جشنواره فیلم آسیا است که هرساله در توکیو ژاپن برگزار می شود که در این دوره میزبان مجبوریم پنجمین فیلم سینمایی رضا درمیشیان کارگردان فیلم های عصبانی نیستم! و لانتوری است.

مجبوریم پربازیگرترین و پر لوکیشن ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.

سی و سومین جشنواره فیلم توکیو از تاریخ 31 اکتبر تا 9 نوامبر (10 تا 19 آبان) در ژاپن برگزار می شود.

کیهان کلهر ( موسیقی ) ، عبدالله اسکندری ( طراح گریم) ، هایده صفی یاری ( تدوین) ، محمد رضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا) ، نظام الدین کیایی (صدابردار)، آیین ایرانی (فیلم بردار)، گلناز گلشن (طراح لباس) ، امیرحسین حداد ( طراح صحنه)، فواد بوربور (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر بین المللی «مجبوریم» در آستانه نمایش در توکیو

رونمایی از پوستر بین المللی «مجبوریم» در آستانه نمایش در توکیو